perjantai 23. syyskuuta 2011

Tapahtumia.

Joo-o, sori kun en oo kirjoitellu taaskaan moneen kuukauteen koska mulla on ollut paljon muuta tekemistä (ja vitut.) Koulussa tulee olemaan kohta paljon kokeita, mm. Äidinkielen,Biologian ja Matikan kokeet. Tosi rassaavaa kun kaikkiin pitää lukea minä mihinkää vittu lue Biologiassa käsitellää Ihmistä kokonaisuudessaan. Leikattiin Sydämmiä täs yks tunti, vastakkaista sukupuolta edustavat kiljuivat samassa pöydässä kun vähän verta levis leikkuulaudalle.

    Joo, meitsi sai jo toiseen kertaan luettua Antti Halmen Metalli Veljet kirjan. Tosi mahtava ja jännittävä kirja, kannattaa lukea se jos oot kiinnostunu metalli musiikista. Voisin aloitella taas uutta kirjaa kuhan saan vietyä takaisin kirjastoon tuon edellisen. Sain myös kirjoitettua mun äidinkielen aineen, viel ois biologian tehtäväpaketti tekemättä.

Mulla kun on nytten korvassa 4mm venytys ja pitäis saada nopeesti 5mm. Hyvän ystäväni Laurin piti ostaa mulle lohjalta sellainen mutta se idiootti meni toki syömään rahansa <3 Expanderin haluisin.

Kuvahan ei ole ryöstetty täältä !

  
  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti