maanantai 13. joulukuuta 2010

Kirkossa ja taas kirkossa

Joo, elikkäs olin faijan luona viikonlopun taas en tykkää yhtää olla siel koska siel ei oo mitää tekemistä ja sunnuntaina jouduin kirkkoon.. Normaalisti sinne pitää mennä kahekstoista. Mutta kun tein sellasen avustustehtävän nii piti olla siel jo puolelta. Oisin mielelläni nukkunut vielä pitempään kuin kymmeneen .__. Jooh, ei voi mitään. Ens sunnuntaina taas sitte mulla on kaikki kirkko käynnit käyty. Jäljelle jää vaa muu tilaisuus. Minnekköhän sitä menis? Haluisin kuitenkin kaverin sinne ettei yksin tarvitse mennä. Mutta, tarkotus oli mennä jakamaan messu lappuja vanhuksille. Mutta.. ei sinne perkule tullu ykskää kuuntelemaa molaria! Harmi... nnoh.. jumalanpalveluksen jälkeen päästii jakamaa jotai ihme lappusia niihi penkeille. Kun sain nimmarin papilta pääsin kävelemään kotiin päin Jasmin ja Lena takanani S-marketin kohdalle. Kävelyyn meni se 15-20min kevyeillä askelilla, eihän mulla mikään kiire ollut mihinkään.. muutakun kaverit oottivat mua meseen.                           

   Tänään taas Lena oli meillä pitkästä aikaa. Oltiin joku puoli tuntia meillä ja sitten lähdettiin latelle, Lenan oli tarkotus antaa eräs manga/anime kalenteri sille kun se sitä animea niin paljon kattelee netistä. Mun taas piti saada eräs leffa nimeltä "Henkien Kätkemä" iha v*tu hyvä leffa oon nähny sen vaan kaks kertaa ja haluun kattoa sen nyt uudestaan kun siihen on mahdollisuus.. latella meniki sitte koko ilta päivä siihen kahdeksaan jolloin Lenan kanssa lähdettiin autolla pois sieltä kun sen faija tuli hakemaan meitä, onneks sain kyydin, en ois jaksanu kävellä oisin johonkin ojaan kuitenkin.


~ Pate

2 kommenttia:

  1. ''oisin johonki ojaan kuitenkin'' ??? :D mut joo henkien kätkemä o ihan älyttömän hyvä ♥

    VastaaPoista
  2. ..sanotaan näin että oisin jääny johonki ojaan viettämään yöni.. ja jooo.. yöllä kun kirjottaa tulee kirjotusvirheitä -b

    VastaaPoista