perjantai 10. joulukuuta 2010

Vähän huonompi perjantain.

Taas yksi kouluviikko takana joka tällä kertaa alkoi tiistaina, kiitos yhden lomapäivän koska suomi itsenäistyi vuonna 1917. nnoh, kaikki muut päivät sujuivat ihan normaalisti paitsi tämä perjantain joka pitäisi olla kaikista kivoin päivä kun alkaa viikonloppu. Ei tällä kertaa. Ihan ensimmäiseks puutsantunnit.. teen puutöissä saunakauhaa ja olen kädensijan ja varren kiinnitys vaiheessa joka ei sujunut kahdella puutsantunnilla mallikkaasti. en kun en osaa hitsata itse niin piti kysyä apua kavereilta ja jykältä.. harvinaista, kukaan ei auttanut vaikka viisitoista minuuttia pyysin apua kaikilta eikä apua herunut. Noh, hermothan siinä meni ja rupesin vittuilemaan ja riehumaan ympäri luokkaa ja haistatin jykälle vitut. Se ignoras mut ihan täysin ja päätti olla auttamatta mua tänään ollenkaan. Tosta sain jo ärsyttävän päivän ittelleni mutta. Sitten välitunnilla olin b-talolla parin kaverinkaa siinä ulkooven edessä.Siihen tuli eräs henkilö, Tyttö joka tänään teki väärän asian väärään aikaan.... alkoi hiplailee mua ja kysy kuulumisiani, Tietenkin kun olin vihainen haukuin tämän pystyyn. Sanoin häntä h*oraksi. Se tais suuttuu aika paljo ja lähti pois.

  Historian tunnilla me vaa piirettii talvi-sota "julisteita", raapustelin siinä Caritan vieressä jotain tämä tyttö takanani. Se ei tehny juuri mitään mulle kiusannu tai mitään muutakaan. Onneksi. Kahden historian tunnin jälkeen vuorossa oli liikunta tunti pulkkamäessä. Kiinostaako enää neljätoista vuotiaana liukua pulkalla rinnettä alas? En tiedä teistä lukijoista mutta mua ei kiinosta yhtään.. seisoin kaikki yksi ja puoli tuntia rinteen päällä katsoen rauhallisena muitten laskua. Keskivälissä tuntia sama tyttö tuli pyytämään halia minulta, tottakai olin vihainen tälle ja ignorasin tämän heti. Se yritti jopa 10 minuuttia suostutella mua halaamaa sitä eri puolelilta kehoa, takaapäin ja sillee. Noh, tyttö kuitenkin luovutti ja meni laskemaan pulkalla. Kaksikymmentä minuuttia vaille sai jo lähteä bussipysäkille ja sillee.. menin erään luokkalaiseni Jonin kanssa samaa matkaa läheiselle asemalle odottamaan seuraavaa bussia. Päätimme lähteä kävelemään keskustaan päin kun ei linja-autoa näkynyt 20 minuuttiin, Kerkesimme entisestä pysäkistä 100 metriä pois päin kunnes se pirun bussi tuleekin sieltä, oltii jopa seuraavassa pysäkissä ! Kun se bussi tuli... mikäs siinä, leimattiin korttimme ja matkustimme onnellisesti pohjaa päin.

~ Pate

1 kommentti: